Aanmeldingen 2021

15 maart 2021

Vorige week hebben 131 leerlingen zich aangemeld voor het Stedelijk Gymnasium Breda. Dat betekent dat we geen loting hebben.
Er is nog ruimte voor leerlingen die niet geplaatst kunnen worden op de school van hun eerste keuze.

Bevestiging aanmelding
Vandaag is er een ontvangstbevestiging per mail verzonden naar de basisscholen waarvan wij de aanmeldingsformulieren vorige week hebben ontvangen.

Heeft u zelf het aanmeldingsformulier naar ons opgestuurd en van ons nog geen ontvangstbevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op via administratie@gymnasiumbreda.nl

Kennismakingsbijeenkomst
Binnenkort zal een schrijven volgen met de informatie over het “Sterk aan de Start” programma en over het eerste kennismakingsmoment. We kijken uit naar de kennismaking met onze nieuwe leerlingen.

Aanmeldingen 2021