Toch nog kerst op school!

18 december 2021

Vivat Gaudium zorgt voor tóch nog een leuke afsluiting van het jaar met een online kerstquiz!

Plotseling moest de school vlak voor kerst een week eerder dicht. Op maandag was iedereen druk met kluisjes leeghalen, afspraken verzetten, planners aanpassen en dinsdag zaten we weer allemaal achter ons scherm. Thuis. Alle leuke dingen afgelast.

Vier leerlingen uit jaarlaag vier en vijf: Olivier Meinema, Jelle Thoen, Teun van Gelderen en Sophie Vriens hebben echter op de valreep een online kerstquiz uit de grond gestampt. Mét serieuze prijzen! Het doortastende team heeft in zeer korte tijd alles geregeld: de vragen, de reclame, de prijzen, de techniek én de presentatie.

Donderdagmiddag logden er 250 leerlingen en docenten in. In beeld: de aula, kerstversiering en de vier leerlingen. Met veel flair presenteerden ze grappige vragen over kerst, over de school en over schattige babyfoto's van docenten. Klas 5B wint uiteindelijk en gaat met de klas naar de Efteling zodra het kan. Klas 1F gaat een dagje schaatsen. Gefeliciteerd!

Toch nog kerst op school!