Online lesje van Frank Lammers voor leerlingen van het SGB

11 februari 2021

Omdat in deze tijd van afstandsonderwijs niets ons te gek is om leerlingen te motiveren, hebben we zelfs Frank Lammers daarbij ingeschakeld. In deze videoboodschap steekt de acteur de leerlingen van het Stedelijk een hart onder de riem en geeft een bijzonder online lesje.  Aanleiding hiervoor was een prachtige uitzending van “Matthijs gaat door” waarin Matthijs van Nieuwkerk, Rob Kemps (winnaar van de Slimste Mens) en Frank Lammers hun liefde voor la chanson française deelden met de kijkers. Alle reden om de lessen Frans op het Stedelijk deze week te wijden aan het Franse levenslied. Jacques Brel, Edith Piaf en Charles Aznavour passeerden de revue. De speciale boodschap van Frank Lammers aan onze leerlingen maakte la chanson française extra aanstekelijk.

Benieuwd naar de uitzending van “Matthijs gaat door”? Kijk dan vanaf (14m20) hier: https://www.npostart.nl/matthijs-gaat-door/06-02-2021/BV_101404463

Online lesje van Frank Lammers voor leerlingen van het SGB