Finale van het drieluik ‘Britain Brexit’ op het Stedelijk

Zondag 26 januari sluit Muzieksalon Spronk haar Drieluik
over Engelse muziek af
in de aula van het Stedelijk Gymnasium, BREDA
(Leerlingen van het SGB hebben gratis toegang. Zij dienen zich dan aan te melden bij: wpasmve@ziggo.nl)

Deze aula kan in een handomdraai worden omgetoverd in een mooie theaterzaal en biedt alles voor een fijne voorstelling met live muziek op o.a. piano, twee piano’s en cello.

Deze derde aflevering van het drieluik is tegelijkertijd een presentatie in de serie Klassiek & Zo, waarin klassieke muziek wordt gecombineerd met een andere kunstdiscipline.

Deze keer is dat met grote Engelse schrijvers, een onderdeel in de muziekvertelling waar Miranda Wiercx, als docent Engels verbonden aan het Gymnasium, op een zeer inspirerende manier, veel moois over weet te vertellen.

Muziekvertelling door Jetje van Wijk m.m.v. Anna Ivanova piano,

Astrid Schijns cello,

Oosterhoutse Nachtegalen,

William Mc Lean e.a.

Aanvang 15.30u

Toegang €15 incl. kopje koffie/ thee bij binnenkomst.
(Leerlingen van het SGB hebben gratis toegang. Zij dienen zich dan aan te melden bij: wpasmve@ziggo.nl)

Kaarten verkrijgbaar bij de Vrije Boekhandel en aan de zaal.

Reserveren op www.muzieksalonspronk.nl/britain-brexit  of via 076 5203 780

Finale van het drieluik ‘Britain Brexit’ op het Stedelijk