Spaanse les voor groep 8

Wij krijgen regelmatig de vraag of wij al iets kunnen betekenen voor leerlingen van de basisschool die toe zijn aan meer uitdaging. Om die reden zijn we een aantal jaar geleden begonnen met lessen Spaans voor groep 8. Deze cursussen worden ieder jaar met enthousiasme ontvangen door leerlingen en ouders.

Dit schooljaar bieden we wederom de mogelijkheid aan groep 8 leerlingen om kennis te maken met deze wereldtaal. In september is de eerste beginnerscursus van start gegaan en op 1 februari 2024 is de tweede beginnerscursus van start gegaan.  Het gaat om een beginnerscursus van 15 lessen.
De lessen vinden plaats op donderdag van 16.00u tot 16.45u.

Inschrijven voor deze cursus is niet meer mogelijk. Na de zomervakantie starten we weer met een beginnerscursus. Meer informatie en het inschrijfformulier vindt u t.z.t. op deze pagina.

De data voor de cursus in schooljaar 2023-2024 zijn:
Donderdag 01-02, 08-02, 22-02, 29-02, 07-03, 21-03, 28-03, 04-04, 18-04, 16-05, 23-05, 30-05, 06-06, 13-06 en 20-06.

Plaatsing voor de cursus gebeurt op volgorde van aanmelding. Er zijn 25 plaatsen beschikbaar. Mocht plaatsing niet lukken, dan kunnen de leerlingen starten in het eerste jaar van hun schoolcarrière op het Stedelijk Gymnasium Breda.

De kosten voor één cursus van 15 lessen bedragen € 95,-.  Na aanmelding ontvangt u hiervoor een factuur. Indien de leerling tussentijds stopt, vindt er geen restitutie van het lesgeld plaats.

Het lesmateriaal van de cursus Spaans voor groep 8 wordt volledig door de school verzorgd. De leerling hoeft alleen schrijfmateriaal en een schrift mee te nemen. De leerlingen moeten wel bereid zijn om iedere week ook wat huiswerk te maken. Wie de cursus met een voldoende afsluit, krijgt een getuigschrift van het Stedelijk Gymnasium Breda.

Voor inhoudelijke vragen kan men terecht bij de docente Spaans: m.weijs@gymnasiumbreda.nl