Succes tijdens olympiades

10 maart 2021

In de afgelopen periode zijn verschillende successen behaald tijdens olympiades:

• Alexander Blokland en Stan van Tilburg (klas 6) hebben de tweede ronde van de biologie olympiade bereikt. Deze vindt plaats op school in de week van 29 maart – 2 april. Op vrijdag 19 maart hebben zij een online masterclass-ochtend georganiseerd door Wageningen University, als voorbereiding hierop.
  • Stan van Tilburg en Wouter Hoevenaars (klas 4) zijn door naar de tweede ronde van de natuurkunde olympiade. Deze wordt gehouden op 21 april.
  • Wouter Hoevenaars, Anne van Duuren (klas 4) en Matisse Tigchelaar (klas 3) zijn door naar de tweede ronde van de wiskunde olympiade. De tweede ronde vindt plaats op 12 maart op school.
  • Lieke Jongenelis (klas 6) heeft de tweede ronde van de scheikunde olympiade bereikt. Deze vindt plaats op school in de week van 22 t/m 26 maart.

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Succes tijdens olympiades