Leerling uit klas 4 brengt eigen boek uit!

1 november 2021

De enige boekenuitgever voor kinderen

Fenna Antens

Onuitgesproken & Een wereld van verschil

Samenvatting

Onuitgesproken & Een wereld van verschil is een tweedelige gedichtenbundel. In Onuitgesproken speelt Fenna C.C. Antens met haar gedachtes en gevoelens, zoals eenzaamheid en onzekerheid, en probeert ze haar stem te vinden om zich niet langer onuitgesproken te voelen.
In het tweede deel, Een wereld van verschil, neemt Fenna een uitstapje in haar hoofd naar een niet-bestaande wereld. Het bevat fictieve gedichten, waaruit blijkt dat in de fantasie ook niet alles perfect is.
Ga mee op Fenna's reis naar acceptatie, het vinden en leren gebruiken van haar stem, het loslaten van verwachtingen, haar reis naar de onwerkelijkheid en boven alles: ga mee op haar reis naar het vinden van zichzelf.

Genre: Gedichten
Omvang: A5
ISBN: 978-94-645-0010-3
Aantal pagina's: 82
Prijs: € 16,99
incl. verwerk- en verzendkosten naar Nederland en België

Bestel

Over de auteur

Fenna C.C. Antens (2006) woont in Terheijden met haar ouders en grote broer. Haar passie voor lezen deelt ze met haar broer Tim en voor Fenna is lezen als een uitstapje om de werkelijkheid even te vergeten en tegelijkertijd onbewust te leren over het leven. Na het lezen van een eerste gedichtenbundel tijdens de eerste lockdown, begon ze zelf met woorden te spelen om haar gevoelens en gedachtes op een rijtje te zetten. Dichten is voor haar een combinatie van verwerken, accepteren en leren begrijpen wat je denkt en voelt.

Een van de gedichten

IK KEN JE NIET

ik ken je niet

en jij kent mij niet

maar je ziet me

zoals niemand mij zag

ik ken me niet

en jij kent jou niet

maar ik zie je

zoals ik mij hoop te gaan zien

Verder lezen? Bestel het boek hier!

Leerling uit klas 4 brengt eigen boek uit!