Club voor alumni in oprichting

21 februari 2020

De meeste oud-leerlingen blijven altijd met een bijzonder goed gevoel terugdenken aan hun tijd op het Stedelijk. Velen zouden de band met hun oude schooltje en met de mensen die ze uit die tijd kennen best graag versterken. Daarom zijn we bezig met het oprichten van een officiële Alumni-club.  Waarschijnlijk gaan we het geheel onderbrengen in een stichting, maar wat daarvan de doelstellingen worden, willen we graag mede op basis van de inbreng van alumni bepalen. Om die reden hebben we via diverse sociale netwerken (LinkedIn, Facebook) een vragenlijst uitgezet. Daarmee halen we de ideeën van alumni op en verzamelen we meteen ook een bestand van alumni die zich bij de nieuwe club willen aanmelden. Oud-leerlingen zijn van harte uitgenodigd om de vragenlijst alumni SGB in te vullen en te verspreiden.

Er zijn overigens best wat oud-leerlingen die de fijne sfeer van de school niet konden missen en later als docent zijn teruggekeerd. Op de foto zie je er vijf (van de zeven) zitten met in hun midden enkele mastodonten van wie ze nog les hebben gehad. Leuk toch?

Club voor alumni in oprichting