Beeldbelbabbel met het SGB!

15 januari 2021

Zit je in groep 8 en vinden jij en/of je ouders het prettig om nog even een persoonlijk gesprekje te hebben met iemand van het Stedelijk? Dat kan natuurlijk! Je kan je daarvoor aanmelden via de link Beeldbelbabbel. Als we een open dag hebben, starten we eigenlijk altijd even met een persoonlijk gesprekje, dus wij vinden dit de normaalste zaak van de wereld. En voor jou is het misschien wel de uitgelezen kans om nog wat vragen te stellen zodat je beter kan bepalen of onze school bij jou past.

We zullen je dan in het algemeen wat vertellen over de school, maar als je nu al een hele specifieke vraag hebt, horen we dat graag. Wij proberen je dan te koppelen aan iemand die daar veel van weet.
Als je je hebt aangemeld, krijg je van ons een paar dagen later op het e-mailadres dat je invult het definitieve tijdstip te horen en ontvang je ook de link voor het beeldbellen. We doen dat via Teams. Het is handig als je Teams al hebt gedownload, maar niet noodzakelijk.

Beeldbelbabbel met het SGB!