Zit je in groep 8? Schrijf je snel in voor de proeflessen!

30 november 2020

Best lastig voor een leerling van groep 8 om in deze coronatijd een goede keuze te maken voor een middelbare school. De open dagen in Breda gaan helaas niet door en er zal online heel veel informatie gegeven worden, maar leerlingen willen de school die ze serieus overwegen natuurlijk ook een keer van binnen zien en echt de sfeer proeven. Daarom organiseren we op het Stedelijk dit jaar extra veel proeflesmiddagen op de woensdagen van 14.00-16.00 uur. Dus ... wil je ook eens een keer kijken hoe een les bij ons er aan toe gaat? Bijvoorbeeld wiskunde, latijn, geschiedenis of Frans? Schrijf je dan snel in. De eerste proeflesmiddag is al op 9 december. Je gaat niet alleen twee lessen volgen, maar je krijgt ook nog een korte introductie over de school, een rondleiding en een live chatsessie met enkele leerlingen. Dan kan je al je vragen stellen en krijg je hopelijk een goede indruk van het Stedelijk! Voor meer informatie en het inschrijfformulier kan je kijken op de pagina Proeflessen.

Zit je in groep 8? Schrijf je snel in voor de proeflessen!