Digitaal aanmelden op het Stedelijk

Wat leuk dat je van plan bent om je aan te melden op onze school!
Als je gezondheidsklachten hebt als verkoudheid, hoesten of koorts, en je kan niet zelf naar school komen om je aan te melden, is dat natuurlijk heel jammer. We halen dat ongetwijfeld nog wel een keertje in. Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe de digitale aanmeldingsprocedure werkt.

1. Als eerste vul je het keuzeformulier VO Breda 2020-2021 digitaal in. Dat kan via de link Digitaal Keuzeformulier VO
  2. Je vult het aanmeldformulier van onze school digitaal in en mailt het aan administratie@gymnasiumbreda.nl. Mocht het niet lukken om het digitaal in te vullen, stuur dan een scan van het met de hand ingevulde formulier op.

Deze twee zaken moeten uiterlijk woensdag 11 maart om 20.30 uur bij ons binnen zijn.

We hebben daarnaast ook nog een aantal andere gegevens nodig om de aanmelding compleet te maken.  We verzoeken om deze zaken in een enveloppe te doen en af te (laten) geven op onze school. Deze enveloppe bevat dan:

1. Het schooladviesformulier van RSV Breda e.o.
  2. Een kopie van het overstapdossier OSO dat de basisschool meegeeft.
  3. Een kopie van het identiteitsbewijs ter controle van het BSN-nummer en t.b.v. de Yorkreis.
  4. Een pasfoto.

Dit pakket moet uiterlijk donderdag 12 maart om 14.00 uur bij ons binnen zijn.

Wij zullen iedereen die zich digitaal heeft aangemeld na de controle van alle informatie een bevestiging sturen via mail. Dat gebeurt zeker nog deze week.  Indien we nog vragen hebben, zullen we telefonisch of via mail contact opnemen met de ouders.